Ultima actualizare: 27 mai 2022

Vă mulțumim pentru cumpărături la kafu.

Dacă, din orice motiv, nu sunteți complet mulțumit de o achiziție, vă invităm să consultați politica noastră privind rambursările și returnările. Această politică de returnare și rambursare a fost creată cu ajutorul Următorii termeni se aplică pentru orice produse pe care le-ați achiziționat cu noi.

Interpretare și definiții

Interpretare

Cuvintele a căror literă inițială este scrisă cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții au același înțeles, indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În sensul prezentei Politici de returnare și rambursare:

  • Compania (denumită în prezentul Acord „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „A noastră”) se referă la /kafu.ro, Săcălaz 818, 307370, județul Timiș.
  • Bunurile se referă la articolele oferite spre vânzare în cadrul Serviciului.
  • Comenzile înseamnă o solicitare din partea dumneavoastră de a achiziționa Bunuri de la noi.
  • Serviciul se referă la site-ul web.
  • Site-ul se referă la kafu, accesibil din https://kafu.ro/
  • referiți la persoana fizică care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia o astfel de persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.

Drepturile dumneavoastră de anulare a comenzii

Aveți dreptul să anulați Comanda în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv pentru a face acest lucru.

Termenul limită pentru anularea unei Comenzi este de 14 zile de la data la care ați primit Bunurile sau la care o terță parte pe care ați desemnat-o, care nu este transportatorul, intră în posesia produsului livrat.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră printr-o declarație clară. Ne puteți informa cu privire la decizia dumneavoastră prin:

  • Prin e-mail: comenzi@kafu.ro
  • După numărul de telefon: Telefon: +40734205111

Vă vom rambursa în termen de cel mult 14 zile de la data la care primim Bunurile returnate. Vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat pentru Comandă și nu veți suporta nicio taxă pentru o astfel de rambursare.

Condiții pentru returnări

Pentru ca Bunurile să fie eligibile pentru returnare, vă rugăm să vă asigurați că:

  • Bunurile au fost achiziționate în ultimele 14 zile
  • Bunurile sunt în ambalajul original

Următoarele Bunuri nu pot fi returnate:

  • Furnizarea de bunuri efectuate conform specificațiilor dumneavoastră sau personalizate în mod clar.
  • Livrarea de bunuri care, în funcție de natura lor, nu sunt adecvate pentru a fi returnate, se deteriorează rapid sau în cazul în care data expirării s-a încheiat.
  • Furnizarea de bunuri care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate după livrare.
  • Furnizarea de bunuri care, după livrare, în funcție de natura lor, sunt inseparabil amestecate cu alte articole.

Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea oricărei mărfuri care nu îndeplinește condițiile de returnare de mai sus, la discreția noastră.

Numai bunurile la prețuri regulate pot fi rambursate. Din păcate, bunurile aflate în vânzare nu pot fi rambursate. Este posibil ca această excludere să nu vi se aplice dacă nu este permisă de legea aplicabilă.

Returnarea bunurilor

Sunteți responsabil pentru costul și riscul returnării Bunurilor către noi. Ar trebui să trimiteți Bunurile la următoarea adresă:

Address: Săcălaz 818, 307370, Timiscounty

Telefon: +40734205111

E-mail: comenzi@kafu.ro

Nu putem fi trași la răspundere pentru Bunurile deteriorate sau pierdute în retur. Prin urmare, Vă recomandăm un serviciu de poștă asigurat și urmăribil. Nu putem emite o rambursare fără primirea efectivă a Bunurilor sau dovada livrării primite prin returnare.

Cadouri

Dacă Bunurile au fost marcate cadou atunci când au fost achiziționate și apoi expediate direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. Odată ce produsul returnat este primit, un certificat cadou vă va fi trimis prin poștă.

În cazul în care Bunurile nu au fost marcate ca un cadou atunci când au fost achiziționate, sau cel care oferă cadou a avut comanda expediate la ei înșiși să-l dea mai târziu, vom trimite rambursarea la dătătorul de cadouri.

Contactati-ne

Dacă aveți întrebări despre Politica noastră privind returnările și rambursările, vă rugăm să ne contactați:

  • Prin e-mail: comenzi@kafu.ro
  • După numărul de telefon: Telefon: +40734205111